Merkitty: Antti Viitamäki, Arto Kuivanen, Hannu Salokangas, Harto Hakonen, Ilmo Juhani Liljeroos, Tapio Lähteenmäki, Tuomas Holopainen
- Tämä aihe sisältää 78 vastaukset, 5 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 22.8.2024 10:58 Tapio toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit Kommentit
- HelunaVieras
Kaksi pulmaa jäljellä. Ensimmäinen s. 24 Arto Kuivasen vasen alareuna LUKOISSA. Toinen s. 32 Tapio Lähteenmäen keskikohdassa ETENEE HITAASTI, HITAASTI ja sen alapuolella ETENEE ILMAN PÄÄMÄÄRÄÄ. Ei keksi järkeviä ratkaisuja, mitkä toimisi risteäville sanoille.
TapioSivustovastaavaHelunaa:
Kaksi pulmaa jäljellä. Ensimmäinen s. 24 Arto Kuivasen vasen alareuna LUKOISSA. Toinen s. 32 Tapio Lähteenmäen keskikohdassa ETENEE HITAASTI, HITAASTI ja sen alapuolella ETENEE ILMAN PÄÄMÄÄRÄÄ. Ei keksi järkeviä ratkaisuja, mitkä toimisi risteäville sanoille.
LUKOISSA
Näytä/piilota apusisältö:Valmistajan nimi monikossa.ETENEE HITAASTI, HITAASTI
Näytä/piilota apusisältö:Eläinkuntaa.Näytä/piilota tarkennettu vinkki:Jopa asian verauskuva.ETENEE ILMAN PÄÄMÄÄRÄÄ
Näytä/piilota apusisältö:Ajattele metsässä eksynyttä, millainen hän on.Jelpataan toisiamme (auttamisperiaatteet). Tsättäile ristikostasi kanssani Magmassa (tsätin ohjeet - katso video).
Ehkä nyt tuli talvi! ⛷️
- - - Saatan välillä estää kirjautumatta kirjoittamisen - siksi ja muistakin syistä suosittelen kirjautumista.
Tutustu kommentointilomakkeen yhteydessä oleviin toimintoihin! Niistä löytyy mm. SPOILER-toiminto (harjoittelusäie), linkkejä tekoälysovellusten käyttämiseen ja kuvien lähettäminen minulle privaatisti. - - -HelunaVierasKiitos Tapio! Olikin näemmä niissä risteilevissä sanoissa virheitä.
TapioSivustovastaavaJuuri mahdollisten virheiden takia on hyvä lähettää myös kuva. Olen kokemuksesta havainnut, että hyvin usein ongelmien syynä on ratkontavirhe. Omista ratkontavirheistäni ovat Satu ja Marcus minua monta kertaa saaneet minut kiinni. Omia ratkontavirheitäni ei sivustollani näy, koska joudun ne käsittelemään privaatisti. Joskus mainitse, missä olen virheen tehnyt. En minäkään ratkontavirheille immuuni ole.🤨
Jelpataan toisiamme (auttamisperiaatteet). Tsättäile ristikostasi kanssani Magmassa (tsätin ohjeet - katso video).
Ehkä nyt tuli talvi! ⛷️
- - - Saatan välillä estää kirjautumatta kirjoittamisen - siksi ja muistakin syistä suosittelen kirjautumista.
Tutustu kommentointilomakkeen yhteydessä oleviin toimintoihin! Niistä löytyy mm. SPOILER-toiminto (harjoittelusäie), linkkejä tekoälysovellusten käyttämiseen ja kuvien lähettäminen minulle privaatisti. - - -
Yhdistä näiden avulla:
Sulje lisäikkuna