- Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 1 ääni, ja päivitettiin viimeksi 9.6.2024 09:43 Tapio toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit Kommentit
- TapioSivustovastaava
Oma säie, muilta piilotettu.
Jelpataan toisiamme (auttamisperiaatteet). Tsättäile ristikostasi kanssani (tsätin ohjeet - katso video).
Nautitaan syksyn kauneudesta! 🍁🍄🍁
- - - Saatan välillä estää kirjautumatta kirjoittamisen - siksi ja muistakin syistä suosittelen kirjautumista.
Tutustu kommentointilomakkeen yhteydessä oleviin toimintoihin! Niistä löytyy mm. SPOILER-toiminto (harjoittelusäie), linkki Google Gemini tekoälyn käyttämiseen ja kuvien lähettäminen minulle privaatisti. - - -TapioSivustovastaava11585. Erikoinen jättipiilis
tapioLainaa9.6.2024 klo 08:42Olisi kiva, jos tämä saisi jäädä. Tämä on vakavasti luotu tehtävätyyppi, jota joku muukin voisi kokeilla.
Olisiko joillakuilla aikaa koeratkontaan ja palautteen antamiseen?
Tässä ristikko tulostettavaksi:
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/wp-c ontent/uploads/ristikot/pohtija-hs.png
+
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/wp-c ontent/uploads/ristikot/pohtija-hs-vihjeet.htmlTaustaa löytyy
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/foru ms/topic/omat-ristikot/#post-325152. PikeLainaa9.6.2024 klo 08:55Mielenkiintoinen yritelmä. Perinteitä rikkova mutta kovin ohuella ammattitaidolla kyhätty. Ehkä joku ammattilainen voisi saada toimivan tuotteen tällä idealla.
3. tapioLainaa9.6.2024 klo 09:23Myönnän avoimesti, että Pike on oikeassa.
Minulla on ristikon rakenteessa aina vaikeuksia saada luotua ristikko niin, etten riko sääntöjä. Helposti meinaa tulla alle nelikirjaimisia ratkaisusanoja tai orporuutuja – varsinkin jälkimmäisten kanssa olen usein helisemässä. Joskus vasta vihjeitysvaiheessa huomaan orporuudun ja sitten menee osa ristikkoa uusiksi.
Jotta sääntöjä en rikkoisi, alkupiiloja tuppaa tulemaan liikaa ja usein loppupiilojakin. Sanasto on paikoin Googlen avulla luotua, mutta piilistyyppisillä vihjeillä hakukoneen tarpeen pitäisi olla varsin vähäinen. Tässä ristikossa toivon palautetta ennen kaikkea tekstivihjeistä.
Haastetta luo se, että haluan pääkuvista johdettujen sanojen ulottuvan laidasta laitaan kuten Eki ja Teemukin toimivat. Lisäksi haluan useita ratkaisulauseita. Mitä enemmän niitä on, sitä vaikeammaksi laadinta muuttuu.
Jotta rakenne olisi siistimpi ja ratkaisusanat olisivat parempia, tarvitsisin ammattilaisilta vinkkejä rakenteen parempaan hallintaan, jotta alku- ja loppupiiloja saisi pois ja ratkaisusanoista saisi laadukkaampia. Joissakin ristikoissani alku- ja loppupiiloja ei juuri ole, mutta ratkaisusanoissa en yhdessäkään ristikossani ole päässyt sille tasolle kuin haluaisin.
Jelpataan toisiamme (auttamisperiaatteet). Tsättäile ristikostasi kanssani (tsätin ohjeet - katso video).
Nautitaan syksyn kauneudesta! 🍁🍄🍁
- - - Saatan välillä estää kirjautumatta kirjoittamisen - siksi ja muistakin syistä suosittelen kirjautumista.
Tutustu kommentointilomakkeen yhteydessä oleviin toimintoihin! Niistä löytyy mm. SPOILER-toiminto (harjoittelusäie), linkki Google Gemini tekoälyn käyttämiseen ja kuvien lähettäminen minulle privaatisti. - - -
Yhdistä näiden avulla:
Sulje lisäikkuna