- Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 1 ääni, ja päivitettiin viimeksi 25.9.2024 13:05 Tapio toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit Kommentit
- TapioSivustovastaava
Minulla on kaksi kuvaristikkoa, jossa vihjeet ovat pääosin piilosanatehtävän tyylisiä vihjeitä:
- 11/2024: POHTIJA (tekstivihjeet, taustatietoja).
- 12/2024: MUUNTAUTUJA (tekstivihjeet, taustatietoja).
Minulta on pyydetty myös yksittäisiä piilosanavihjeitä, joita laitan tähän säikeeseen.
Jelpataan toisiamme (auttamisperiaatteet). Tsättäile ristikostasi kanssani Magmassa (tsätin ohjeet - katso video).
Ehkä nyt tuli talvi! ⛷️
- - - Saatan välillä estää kirjautumatta kirjoittamisen - siksi ja muistakin syistä suosittelen kirjautumista.
Tutustu kommentointilomakkeen yhteydessä oleviin toimintoihin! Niistä löytyy mm. SPOILER-toiminto (harjoittelusäie), linkkejä tekoälysovellusten käyttämiseen ja kuvien lähettäminen minulle privaatisti. - - -TapioSivustovastaava25.9.2024.
Liitto molemmista suunnissa luettuna. Siinä nautin länsirannikolla ollessani idästä päin tuotua olutta. (4)
Vihje viittaa kolmeen vihjeestä löytyvään faktatietoon ja tekemiseen. Piilovihjeitä on kolme. Etsi faktat ja piilovihjeet.
Jelpataan toisiamme (auttamisperiaatteet). Tsättäile ristikostasi kanssani Magmassa (tsätin ohjeet - katso video).
Ehkä nyt tuli talvi! ⛷️
- - - Saatan välillä estää kirjautumatta kirjoittamisen - siksi ja muistakin syistä suosittelen kirjautumista.
Tutustu kommentointilomakkeen yhteydessä oleviin toimintoihin! Niistä löytyy mm. SPOILER-toiminto (harjoittelusäie), linkkejä tekoälysovellusten käyttämiseen ja kuvien lähettäminen minulle privaatisti. - - -
Yhdistä näiden avulla:
Sulje lisäikkuna