- Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 ääni, ja päivitettiin viimeksi 23.4.2019 22:02 Tapio toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit Kommentit
- TapioSivustovastaava
Muut asiat osaston tarkoitus on toimia pääosaston apuosastona, jonne laitetaan ensisijaisesti pääaiheista nousevia sivunäkökulmia.Tällaisia voi olla esim., miten jotain sanaa taivutetaan.
Toivon kuitenkin tietoteknistä keskustelua tämän sivuston toteuttamiseen käytettyyn ohjelmaan sekä kaikkiin sellaisiin tietoteknisiin asioihin liittyen, joita käsittelen blogisivustolla.
En suoranaisesti kiellä muunkalaista tietoteknistä keskustelua, mutta on suositeltavaa, että kovin yleisluonteinen tietotekninen keskustelu käydään muilla keskustelufoorumeilla. Olen itse esittänyt tietoteknisiä kysymyksiä seuraavilla foorumeilla:
Politiikka ja uskonto ovat tällä osiolla kiellettyjä aiheita.
Jelpataan toisiamme (auttamisperiaatteet). Tsättäile ristikostasi kanssani Magmassa (ohjeet - video).
Nyt on oikea talvi ainakin jossain päin Suomessa! ⛷️
- - - Saatan välillä estää kirjautumatta kirjoittamisen - siksi ja muistakin syistä suosittelen kirjautumista.
Tutustu kommentointilomakkeen yhteydessä oleviin toimintoihin! Niistä löytyy mm. SPOILER-toiminto (harjoittelusäie), linkkejä tekoälysovellusten käyttämiseen ja kuvien lähettäminen minulle privaatisti. - - -
Yhdistä näiden avulla:
Sulje lisäikkuna