- Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 1 ääni, ja päivitettiin viimeksi 26.1.2020 19:55 Tapio toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit Kommentit
- TapioSivustovastaava
Kovisristikon laatija on Erkki Vuokila (kuvittaja Heikki Lavonius).
Alunperin aioin jättää tämän lehden väliin, mutta kun ristikon pääkuvasta on käyty keskustelua, kiinnostuin ristikosta. Digilehdessä pääkuva oli minusta aivan selvä eikä siinä ole minusta mitään huomautettavaa. Ehkä papaperiversiossa värit ovat muuttuneet ja kuva on lähes mustavalkoinen. Värit ovat kuitenkin epäolennaisia, sillä kuva olisi toiminut mustavalkoisenakin. Olennaista on assosiaatio, joka on varsin selvä sekin. Hyvä helpomman pään kovis.
[Maksan ristikoista lähettämällä kaksi tekstarivastausta.]
Jelpataan toisiamme (auttamisperiaatteet). Tsättäile ristikostasi kanssani Magmassa (tsätin ohjeet - katso video).
Ehkä nyt tuli talvi! ⛷️
- - - Saatan välillä estää kirjautumatta kirjoittamisen - siksi ja muistakin syistä suosittelen kirjautumista.
Tutustu kommentointilomakkeen yhteydessä oleviin toimintoihin! Niistä löytyy mm. SPOILER-toiminto (harjoittelusäie), linkkejä tekoälysovellusten käyttämiseen ja kuvien lähettäminen minulle privaatisti. - - -TapioSivustovastaavaTästä jäi itse asiassa hoksaamatta:
> MAKUUSIJA
Tuli ajateltua vain, että kämppä on makuusija enkä jäänyt kohtaa pohtimaan. Mutta tässä olikin jekku. Majan keskellä on kuusi eli tuo pitää lukea MA+KUUSI+JA eli eräänlaisena kuvallisena sisäkkönä.
Jelpataan toisiamme (auttamisperiaatteet). Tsättäile ristikostasi kanssani Magmassa (tsätin ohjeet - katso video).
Ehkä nyt tuli talvi! ⛷️
- - - Saatan välillä estää kirjautumatta kirjoittamisen - siksi ja muistakin syistä suosittelen kirjautumista.
Tutustu kommentointilomakkeen yhteydessä oleviin toimintoihin! Niistä löytyy mm. SPOILER-toiminto (harjoittelusäie), linkkejä tekoälysovellusten käyttämiseen ja kuvien lähettäminen minulle privaatisti. - - -
Yhdistä näiden avulla:
Sulje lisäikkuna