- Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 1 ääni, ja päivitettiin viimeksi 1.10.2022 15:24 Tapio toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit Kommentit
- TapioSivustovastaava
Tähän säikeeseen voi laittaa teknisluonteisia ongelmia, joita ilmenee sivuston käytössä ristikkokommentteja esitettäessä.
Saatan siirtää tähän säikeeseen muissa säikeissä esitettyjä ongelmia.
Jelpataan toisiamme (auttamisperiaatteet). Tsättäile ristikostasi kanssani (tsätin ohjeet - katso video).
Nautitaan syksyn kauneudesta! 🍁🍄🍁
- - - Saatan välillä estää kirjautumatta kirjoittamisen - siksi ja muistakin syistä suosittelen kirjautumista.
Tutustu kommentointilomakkeen yhteydessä oleviin toimintoihin! Niistä löytyy mm. SPOILER-toiminto (harjoittelusäie), linkki Google Gemini tekoälyn käyttämiseen ja kuvien lähettäminen minulle privaatisti. - - -TapioSivustovastaavaRepen kirjoitti säikeessä Punainen Pelikaani 5/2022:
Sähköpostirastin voi poistaa tästä ketjusta. Itse en löytänyt ko. kohtaa. Kiitos.
Näitä ei voi hallita mielekkäästi säiekohtaisesti. Ruksausmahdollisuus ”Ilmoita vastauksista sähköpostilla” pitäisi olla vastauksen yhteydessä, mutta jos ei ole, asialle ei säiekohtaisesti ole järkevää yrittää vaikuttaa. Se näkyy minulla, enkä halua sitä säikeessä yrittää piilottaa.
Jelpataan toisiamme (auttamisperiaatteet). Tsättäile ristikostasi kanssani (tsätin ohjeet - katso video).
Nautitaan syksyn kauneudesta! 🍁🍄🍁
- - - Saatan välillä estää kirjautumatta kirjoittamisen - siksi ja muistakin syistä suosittelen kirjautumista.
Tutustu kommentointilomakkeen yhteydessä oleviin toimintoihin! Niistä löytyy mm. SPOILER-toiminto (harjoittelusäie), linkki Google Gemini tekoälyn käyttämiseen ja kuvien lähettäminen minulle privaatisti. - - -
Yhdistä näiden avulla:
Sulje lisäikkuna