- Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 1 ääni, ja päivitettiin viimeksi 12.1.2020 17:11
Tapio toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit Kommentit
Tapio
SivustovastaavaMinulle on nyt jäänyt tunne, että Suomen Kuvalehden vaikeimmat ristikot ovat 2000-luvulta, eivät 2010-luvulta.
Näin siksi, että minulla ei ole yhtään 2010-luvun ratkaisematon ristikkoa mistään lehdestä, mutta muutamat 2000-luvun Suomen Kuvalehden ristikot ovat olleet minulle ylivoimaisia ja siten vaikeampia kuin mitkään tähän asti vastaan tulleet muiden vuosikymmenten Suomen Kuvalehden, Punaisen Pelikaanin tai Ilta-Sanomien Kovis-ristikot.
Onko kellään jakaa kokemusta?
Jelpataan toisiamme (auttamisperiaatteet; virheseurantasivu). Tsättäile ristikostasi kanssani (tsätin ohjeet - katso video).
Syksy on saapunut! 🍁🍄🍄🍁
- - - Saatan välillä estää kirjautumatta kirjoittamisen - siksi ja muistakin syistä suosittelen kirjautumista.
Tutustu kommentointilomakkeen yhteydessä oleviin toimintoihin! Niistä löytyy mm. SPOILER-toiminto (harjoittelusäie), linkki Google Bard tekoälyn käyttämiseen ja kuvien lähettäminen minulle privaatisti. - - -Tapio
SivustovastaavaAinakin minulle Mirja Pihlajamäen SK 38/2001 ja SK 48/2004 olivat vaikeampia kuin moni nykyristikko. Mitään ajankohtaisuutta ei niissä ollut. Jos hoksaa ns. rakennevihjeen, se helpottaa ratkontaa, mutta tällaiset helpotukset puuttuivat. Ristikot eivät anna mitään helpolla vaan tarjoaa paljon haasteellisia assosiaatiovihjeitä. 38/2001 pääkuvan assosiaationkin hoksaamiseen meni minulla aikaa, sillä aluksi tuli väärä assosiaatio. SK 48/2004 oli yksi tyypillinen kovisvihje:
ATERIA + SUKUKUNTA? (4)
Tämän tyyppisissä on yleensä lainausmerkit.
Jelpataan toisiamme (auttamisperiaatteet; virheseurantasivu). Tsättäile ristikostasi kanssani (tsätin ohjeet - katso video).
Syksy on saapunut! 🍁🍄🍄🍁
- - - Saatan välillä estää kirjautumatta kirjoittamisen - siksi ja muistakin syistä suosittelen kirjautumista.
Tutustu kommentointilomakkeen yhteydessä oleviin toimintoihin! Niistä löytyy mm. SPOILER-toiminto (harjoittelusäie), linkki Google Bard tekoälyn käyttämiseen ja kuvien lähettäminen minulle privaatisti. - - -
Yhdistä näiden avulla:
Sulje lisäikkuna