- Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 ääni, ja päivitettiin viimeksi 19.12.2021 13:08
Tapio toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit Kommentit
Tapio
SivustovastaavaLaitan tähän omia ja toisten ratkojien ristikko-ongelmia eri puolilta sanaristikko-osiota. Toisten ratkojien ratkomista ristikoista nostan esille vihjeitä, joihin itse en ole osannut antaa vinkkejä tai antamani vinkit ovat epävarmoja.
- Omat ongelmat:
- Muiden ongelmat:
Älä vastaa tässä säikeessä vaan ongelmakohtia käsittelevissä säikeissä.
Koska haluan palvella minulta neuvoa kysyviä mahdollisimman hyvin, saatan kysyä joitakin listassa mainittuja kysymyksiä myös muulla tavoin kuin esittämällä kysymykset tässä foorumissa. Otan muualta saadut vinkit huomioon ongelmia käsittelevissä säikeissä.
Poistan listasta käsitellyt kohdat kun ongelmakohdat on tyydyttävällä tavalla selvitetty.
Osa ongelmista saattaa jäädä kokonaan tai osittain selvittämättömiksi. Teen tarvittaessa listan myös sellaisista tapauksista.
Tähän säikeeseen voi laittaa tiedoksi kirjoitus- ja asiavirheistäni, joita pyrin korjaamaan. Poistan virheisiin liittyvät kommentit, kun olen korjannut virheet.
Jelpataan toisiamme (auttamisperiaatteet; virheseurantasivu). Tsättäile ristikostasi kanssani (tsätin ohjeet - katso video).
Kivaa syksyä on saatu elää! 🍁🍄🍄🍁
- - - Saatan välillä estää kirjautumatta kirjoittamisen - siksi ja muistakin syistä suosittelen kirjautumista.
Tutustu kommentointilomakkeen yhteydessä oleviin toimintoihin! Niistä löytyy mm. SPOILER-toiminto (harjoittelusäie), linkki Google Bard tekoälyn käyttämiseen ja kuvien lähettäminen minulle privaatisti. - - -- Omat ongelmat:
Yhdistä näiden avulla:
Sulje lisäikkuna